Post een nieuw bericht

reageer op dit bericht

D7 Prikbord Inhoud » » Reacties op verhalen, gedichten en dromen » »Gedicht: Moeder van Sandra

[Registreren]  [Bewerk profiel]  [Wijzig je Voorkeuren
[Zoeken] [Privé Berichten]  [Lijst van Gebruikers]  [FAQ]  [Inloggen]

Auteur Gedicht: Moeder van Sandra
Anoniem
Ongeregistreerde gebruiker
Geplaatst: 2003-03-03 20:31   
Probeer jij het stomste gedichtje van ze allemaal te hebben? dan is het je gelukt. Dat is het stomste dat ik al heb gelezen.

Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Sander
Spiritual

Uit: Haarlem

Geplaatst: 2003-03-04 19:16   
Quote:

Op 2003-03-03 20:31, schreef Anoniem:
Probeer jij het stomste gedichtje van ze allemaal te hebben? dan is het je gelukt. Dat is het stomste dat ik al heb gelezen.

Ik vond het juist prachtig, vooral emotioneel. Dit gedicht spreekt! Je was ook al zo negatief over het gedicht van Liberty. Uit deze twee reacties kan ik concluderen dat je wel een hele vreemde smaak hebt van wat mooi is. Echter kan ik me heel goed voorstellen dat smaken verschillen.

Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel gevoelens kunnen waarderen.

Sander

Bekijk profiel van Sander            Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
NDscorpio

Uit: Curacao/Nederland(zwolle)
Geplaatst: 2003-03-05 15:16   
Quote:

Op 2003-03-03 20:31, schreef Anoniem:

Dit is de stomste opmerking die ik tot nog toe op de site heb mogen lezen. Iedereen mag zijn mening geven, maar dit is behalve respectloos ook nog eens gevoelloos. Ik vraag me af of je wel weet wat het woord gevoel of inspiratie betekent.
Wat betreft Sandra, niks van aantrekken van de negatieve spirit sommigge mensen zijn een "beetje" kortzichtig. Verder sluit ik me helemaal bij Sander aan... ND.

Bekijk profiel van NDscorpio            Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote

Slotje op Onderwerp Verplaats Onderwerp Verwijder Onderwerp