Post een nieuw bericht

Reageer op dit bericht

D7 Prikbord Inhoud » » D7 Algemeen Prikbord » »droom??

[Registreren]  [Bewerk profiel]  [Wijzig je Voorkeuren
[Zoeken] [Privé Berichten]  [Lijst van Gebruikers]  [FAQ]  [Inloggen]

Auteur droom??
hillie

Geplaatst: 2004-03-26 09:40   
Heb weer een droom gehad.Ik was op zoek naar de kat en ik zocht samen met mijn vriend naar de kat ik zocht in het dorp waar mijn oom vroeger woonde hij is al 5 jaar overleden dus ja raar.Maar ineens ging de drooom over op het volgende:
Ik was een klein meisje en ik wandelde met een vrouw die gekleed was in een grijze rok en ze had laarzen aan echt zo'n slobber rok ,het voelde als het mijn moeder was maar mijn echt moeder ziet er anders uit.Deze vrouw was ook jong en best bij de tyd.We wandelden en die vrouw zat bessen te eten,ik ging ook zoeken en stopte ineens voor een enge harige rode palnt met stekels brrr dus snel omdraaien maar die plant en ik en die vrouw stonden op een berg afval dat afval bestond uit stro lege cola flessen en allemaal papier.Op een gegeven moment zag de vrouw op een andere heuvel staan en ik liep daar ook heen wat zag ik een verborgen huis
en moooi dat dat was er stond alleen een hek maar ik zag hele mooie schilderingen op die muur staan met hele zachte kleuren echt heeel mooi ik kan niet zeggen wat voor schilderingen leek beetje egyptisch indiaans maar dan niet zo druk gekleurd maar hele mooie kleuren.Op een ander moment bleek die vrouw weg te zijn en ik stond daar maar te kijken naar dat huis tussen die berg afval,ik zag wel een slot aan dat hek en wilde eigenlijk wel naar binnen gaan om te kijken maar ik was zo klein dat ik niet over dat hek kon en ik had geen sleutel iets hield me tegen om naar binnen te gaan ik heb gelkoof ik wel een paar uur gekeken naar dat mooie huis die muren waren echt zo mooi geel creme kleur met die tekeningen er op.Hmmm was dit iets uit mijn vorige leven want zo voelde het wel ,weet iemand misschien iets zodat ik weet wat het betekend want die kleuren en die muur staan me heel erg bij nog Alvast bedankt en sta te popelen om de reacties te bekijken.
Groetjes Hillie

Bekijk profiel van hillie      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote

Slotje op Onderwerp Verplaats Onderwerp Verwijder Onderwerp