Post een nieuw bericht

Reageer op dit bericht

D7 Prikbord Inhoud » » Dromen » »Wat betekent mijn droom..

[Registreren]  [Bewerk profiel]  [Wijzig je Voorkeuren
[Zoeken] [Privé Berichten]  [Lijst van Gebruikers]  [FAQ]  [Inloggen]

Auteur Wat betekent mijn droom..
HIM

Geplaatst: 2005-12-04 19:55   
Ik kom er echt niet meer uit.
Ik weet niet wat deze droom betekent, ik zou het heel graag willen weten.

Mijn droom:

Ik was op school, en zat in de klas.
Ik riep Macro, hij zat achter mij. En hij kwam een stukje naar voren, ik gaf hem een kus op zijn mond. Hij gaf er ook 1 terug.
Op een gegeven moment, de schoolbel ging maar niet de gewone er was ergens brand.
Iig wij moesten de school verlaten, en het was een grote school ergens in Utrecht.
Heel veel trappen naar beneden.
En het leuke ervan was dat je een slaapkamer had.
Het was denk ik de eerste dag op die school voor mij, ik rende naar mijn slaapkamer toe en pakte mijn tas, schoenen , en jas.
Ik liep nog gewoon op mijn sokken naar beneden, ik raakte mijn tas kwijt.
Niet veel later ook mijn schoenen, alleen mijn jas had ik nog, want die had ik aan.
Ik kwam gelukkig wat vrienden tegen en daar liep ik mee.
We renden naar onze fiets en fietste weg, een stukje door Utrecht.
Maar aangezien de school, moesten wij veel bruggentjes over.
Dat was erg lastig, en heel erg druk.
Want ja al die leerlingen die eruit kwamen zo’n ongeveer 50.00 moesten eruit.
Ze trokken aan mijn fietsen en duwde ook Priscilla, zij deed dat zo hard dat ik viel en mijn fiets vloog ergens heen geen idee waar.
Ik rende maar gewoon door, totdat ik bij een grootplein kwam waar nog veel meer leerlingen stonden en daar ging ik bij staan ik zag daar wederom Priscilla weer maar niet alleen zij oom amelie en nog een paar.
Ook Bas, ik liep naar hem toe en begon hem te zoenen. Ik had een snoepje op dus t ging niet zo makkelijk ik slikte hem door, en begon weer met hem te zoenen dit keer erg hevig.
Ik denk zo’n 5 minuten lang, ik hield ook zijn hand vast.
Het voelde heel erg goed, en lekker.

Ik werd wakker. Maar viel kort daarna weer inslaap en droomde verder:

We mochten weer naar binnen! Er was helemaal niets, geen brand niks.
Ik was erg overstuur, ik was alles kwijt, boeken van veel geld, mijn fiets, mijn geld, schoenen alles. Bas hield me vast en knuffelde mijn dat deed me erg goed.
We liepen terug en ik liet hem los ik ging bij Priscilla lopen, we liepen met ze allen terug naar onze woonkamers ( elke 10 personen had een eigen woonkamer, en per 2 personen een slaapkamer.) Het was een soort studentenhuis (herinner ik me nu).We zetten was heerlijke koffie en gingen allemaal uitgeput op de bank(en) zitten.
Bas zat 2 banken verder ik liep naar mijn slaapkamer en fluisterde in zijn oor of hij zo even wou komen, hij vroeg waarom en ik zei dat hoor je zo wel. Zo’n 5 minuten later toen ik op mijn slaapkamer lag kwam hij eraan. Ik vroeg of hij even naast mij ging liggen en dat deed hij ik ging naast hem liggen en vertelde dat ik heel veel van hem hield, en hij zei ook dat ik heel veel van me hield. Niet veel later lagen we hevig te zoenen. Naast mij stond een bakje met 3 condooms, ik stond er elke keer naar te kijken. Ik pakte er een en liet het aan hem zien, hij knipoogde. Ik deed het condoom bij hem om.

Ik werd wakker, maar ik wou nog verder dromen, maar dat lukte niet.
Wat betekend mijn droom?
Ik kan Bas & Marco nu amper aankijken.

Bekijk profiel van HIM      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Anne-Beth

Geplaatst: 2006-01-06 19:05   
Quote:

Op 2005-12-04 19:55, schreef HIM:
Ik kom er echt niet meer uit.
Ik weet niet wat deze droom betekent, ik zou het heel graag willen weten.

Mijn droom:

Ik was op school, en zat in de klas.
Ik riep Macro, hij zat achter mij. En hij kwam een stukje naar voren, ik gaf hem een kus op zijn mond. Hij gaf er ook 1 terug.
Op een gegeven moment, de schoolbel ging maar niet de gewone er was ergens brand.
Iig wij moesten de school verlaten, en het was een grote school ergens in Utrecht.
Heel veel trappen naar beneden.
En het leuke ervan was dat je een slaapkamer had.
Het was denk ik de eerste dag op die school voor mij, ik rende naar mijn slaapkamer toe en pakte mijn tas, schoenen , en jas.
Ik liep nog gewoon op mijn sokken naar beneden, ik raakte mijn tas kwijt.
Niet veel later ook mijn schoenen, alleen mijn jas had ik nog, want die had ik aan.
Ik kwam gelukkig wat vrienden tegen en daar liep ik mee.
We renden naar onze fiets en fietste weg, een stukje door Utrecht.
Maar aangezien de school, moesten wij veel bruggentjes over.
Dat was erg lastig, en heel erg druk.
Want ja al die leerlingen die eruit kwamen zo’n ongeveer 50.00 moesten eruit.
Ze trokken aan mijn fietsen en duwde ook Priscilla, zij deed dat zo hard dat ik viel en mijn fiets vloog ergens heen geen idee waar.
Ik rende maar gewoon door, totdat ik bij een grootplein kwam waar nog veel meer leerlingen stonden en daar ging ik bij staan ik zag daar wederom Priscilla weer maar niet alleen zij oom amelie en nog een paar.
Ook Bas, ik liep naar hem toe en begon hem te zoenen. Ik had een snoepje op dus t ging niet zo makkelijk ik slikte hem door, en begon weer met hem te zoenen dit keer erg hevig.
Ik denk zo’n 5 minuten lang, ik hield ook zijn hand vast.
Het voelde heel erg goed, en lekker.

Ik werd wakker. Maar viel kort daarna weer inslaap en droomde verder:

We mochten weer naar binnen! Er was helemaal niets, geen brand niks.
Ik was erg overstuur, ik was alles kwijt, boeken van veel geld, mijn fiets, mijn geld, schoenen alles. Bas hield me vast en knuffelde mijn dat deed me erg goed.
We liepen terug en ik liet hem los ik ging bij Priscilla lopen, we liepen met ze allen terug naar onze woonkamers ( elke 10 personen had een eigen woonkamer, en per 2 personen een slaapkamer.) Het was een soort studentenhuis (herinner ik me nu).We zetten was heerlijke koffie en gingen allemaal uitgeput op de bank(en) zitten.
Bas zat 2 banken verder ik liep naar mijn slaapkamer en fluisterde in zijn oor of hij zo even wou komen, hij vroeg waarom en ik zei dat hoor je zo wel. Zo’n 5 minuten later toen ik op mijn slaapkamer lag kwam hij eraan. Ik vroeg of hij even naast mij ging liggen en dat deed hij ik ging naast hem liggen en vertelde dat ik heel veel van hem hield, en hij zei ook dat ik heel veel van me hield. Niet veel later lagen we hevig te zoenen. Naast mij stond een bakje met 3 condooms, ik stond er elke keer naar te kijken. Ik pakte er een en liet het aan hem zien, hij knipoogde. Ik deed het condoom bij hem om.

Ik werd wakker, maar ik wou nog verder dromen, maar dat lukte niet.
Wat betekend mijn droom?
Ik kan Bas & Marco nu amper aankijken.

Bekijk profiel van Anne-Beth      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Anne-Beth

Geplaatst: 2006-01-06 19:07   
Heey ik las je droom
en ik denk niet dat het veel betekend mischien dat je verliefd bent op die bas maar meer ook niet je moet niet veel van dromen aantrekken ze slaan meestal nergens en als ze ergens op slaan dat gata het meestal over wat je die dag hebt meegemaakt of hoe je je voelt
dus trek je er maar niet veel van aan oke
groetjes anne

Bekijk profiel van Anne-Beth      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote

Slotje op Onderwerp Verplaats Onderwerp Verwijder Onderwerp